TERCER PROJECTE

PREIMPRESSIÓ


Hem fet un projecte general del mòdul dotze; està basat a promocionar el cicle a possibles futurs estudiants mitjançant uns productes que hem treballat individualment: una revista de paper i una altra electrònica, una pàgina web que hem estat fent tot el curs, un cartell i un vinil de gran format.


REVISTA INTERACTIVA


Per a aquest tercer projecte, vaig començar per aquest interactiu, el qual és un treball complementari de M8 i vaig decidir fer-ho completament estil grafiti, per la qual cosa em vaig anar a un banc d’imatges i vaig descarregar alguns fons on podrien quedar bé (paper, formigó, maons…) i vaig començar a buscar referències de grafitis.

Primer vaig fer els títols a mà en diferents estils del mateix i quan els vaig acabar se’m va ocórrer que posar mascotes per cada secció seria divertit, així que vaig dibuixar tres insectes (Cuca la «cucaracha», Hormigón la «hormiga» i Bea l’abella) cadascun més adaptat a la secció que els tocava; per exemple la formiga estava en l’apartat de text, així que és grafiter.

Vaig començar a muntar-ho tot mentre anava dibuixant tots els elements per a decorar (els grafitis de fons, les taques, els botons…) i vaig intentanr posar el màxim possible d‘elements interactius perquè la professora estigués contenta.

SI VOLS VEURE EL INTERACTIU


REVISTA


Per a la revista vaig intentar seguir l’estètica de grafiti en tot el que vaig poder, però en tenir unes certes pàgines restringides a coses molt específiques, se’m va complicar (sobretot en la portada i contraportada).

Per a la portada calia adaptar el vinil, per a les pàgines 2-3 calia fer una petita descripció sobre qui som i descriure una mica els projectes que hem fet en el mòdul dotze. Les dues següents pàgines són l’orla i les dos següents un fotomuntatge de vivències que han tingut lloc en el temps que ha durat el cicle. Finalment la contraportada havia de ser un fotomuntatge dels projectes (encara que crec que no vaig aconseguir que la portada i contraportada quedessin bé…).


La grandària és de 420x297mm i per a la seva impressió vaig utilitzar la màquina d’impressió digital làser Konica Minolta bizhub. El paper utilitzat és paper estucat mat amb un gramatge de 130g/m² sobre un A3.


PÒSTER


Per al pòster vaig fer un dibuix d’una impressora inventada amb taques de tinta pel document sobre un fons groc, amb el títol de promoció 2021-23 a l’estil grafiti per a intentar seguir una mica l’estètica de la revista interactiva.

El codi QR porta a una pàgina des d’on et pots dirigir a totes les pàgines web de tots els alumnes.


Per a crear la il·lustració vaig utilitzar el mitjà digital en el programa de Procreate en un IPAD pro al costat de l’Apple Pencil. Amb 3203 traços i un total de 3h 15 min de treball.

La impressió es va dur a terme en la màquina d’impressió digital làser Konica Minolta bizhub. El paper utilitzat és paper estucat mat amb un gramatge de 130g/m², amb les mesures d’un A3 (297mm x 420mm) sobre un SRA3.


VINIL


El vinil va ser amb el que més vaig sofrir perquè hi havia una mescla de no saber què fer i de la insatisfacció que res sortia com volia. Al final em vaig decidir a acabar un esbós de la classe des d’una perspectiva aèria amb tots els alumnes i algunes professores en ella.


Per a crear la il·lustració vaig utilitzar el mitjà digital en el programa de Procreate en un IPAD pro al costat de l’Apple Pencil. Després de 17 hores de dibuix al final vaig poder acabar-ho encara que el resultat no em satisfaci.

Per a la impressió i tall vaig utilitzar la màquina Mimaki en un vinil autoadhesiu d’impressió. La seva grandària és de 100×60 cm.

Deja un comentario

Diseña un sitio como este con WordPress.com
Comenzar